-
ADHD pod lupou. Co byste měli vědět?
ADHD je chronická neurovývojová porucha, která ovlivňuje fungování mozku a promítá se do každodenního života dětí i dospělých. V novém…
-
Modelování, znaky, tablety: Jak vypadá AAK v každodenním životě?
Jak pomoci dětem i dospělým, kteří nemohou spoléhat na běžnou řeč? Jakou roli hraje modelování a proč je důležité začít…
-
Středisko výchovné péče netrestá, ale pomáhá
Jak pracuje středisko výchovné péče (SVP)? Komu pomáhá? A proč mají podobná zařízení někdy ještě pořád negativní pověst? O náplni…
-
Vývojová dysfázie ve škole. Co by měli vědět rodiče, učitelé i asistenti
Vývojová dysfázie ovlivňuje schopnost dítěte vyjadřovat se a porozumět řeči. Má dopad ale také na jeho školní začátky, vztahy s…
-
Senzorické hraní: Když si děti nehrají jen tak „pro zábavu“
Na první pohled působí jako obyčejné „patlání“ s moukou, vodou nebo třeba rýží. Ve skutečnosti však senzorické hraní představuje jeden…
-
Laminované pomůcky. Jak vám usnadní práci s dětmi?
Laminované pomůcky nabízejí praktické řešení, které výrazně ulehčí každodenní komunikaci jak pedagogům, tak rodičům. Jsou odolné, přehledné a děti je…
Zajímá vás víc?
- ADHD pod lupou. Co byste měli vědět?
- Modelování, znaky, tablety: Jak vypadá AAK v každodenním životě?
- Středisko výchovné péče netrestá, ale pomáhá
- Vývojová dysfázie ve škole. Co by měli vědět rodiče, učitelé i asistenti
- Senzorické hraní: Když si děti nehrají jen tak „pro zábavu“
Vyhledejte si
Štítky
K poslechu
Ke koukání
Jdu nakupovat 🛒
