• Genderová identita dětí: Zkušenost ředitelky ZŠ a gymnázia

    Genderová identita dětí: Zkušenost ředitelky ZŠ a gymnázia

    Jak děti podpořit, aby mohly bezpečně prozkoumat a vyjádřit svou identitu? A jak postupovat, když žák prochází tranzicí? Zjistěte, jak…

    Číst více

  • Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

    Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

    EHP. Tři písmena, která zastupují spojení Edukačně hodnotící profily. Jedná se o metodický materiál určený primárně odborníkům, zejména speciálním pedagogům…

    Číst více

  • Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

    Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

    Parťák, ale taky autorita a nepostradatelný průvodce vzděláváním. Asistent pedagoga (AP) může hrát v životě školáka zásadní roli a pomoct mu…

    Číst více

  • Tvoření: Rychlá výzdoba třídy na začátek školního roku

    Tvoření: Rychlá výzdoba třídy na začátek školního roku

    Aby se žáci při návratu (nebo prvním příchodu) do třídy cítili jako ryba ve vodě, připravte jim (i sobě) příjemné…

    Číst více

  • 6 nevšedních cest, jak s dětmi otevřít diskusi

    6 nevšedních cest, jak s dětmi otevřít diskusi

    Mluvit o svých pocitech? Leckdy pěkný oříšek pro dospělé, a ještě složitější úkol pro děti. Přesto je zásadní, aby dítě…

    Číst více

  • Vývojová dysfázie, jemná motorika a grafomotorika. Co byste měli vědět?

    Vývojová dysfázie, jemná motorika a grafomotorika. Co byste měli vědět?

    Přemýšlíte, jak dítě s vývojovou dysfázií podpořit při psaní? I obyčejné čmárání může vést k velkým pokrokům. Ve spolupráci s klinickou logopedkou…

    Číst více