• Co byste měli vědět o ADHD? Pohled terapeutky

    Co byste měli vědět o ADHD? Pohled terapeutky

    Problematikou ADHD se zabývá v profesním i osobním životě. Diagnózu má nejen ona sama, ale také její tři děti. Markéta Závěrková je zkušená terapeutka a lektorka, která u nás vydala už několik publikací. V čem se její knihy odlišují?

    Přečtěte si

  • Které dovednosti procvičovat s předškoláky?

    Které dovednosti procvičovat s předškoláky?

    Emoční inteligence, jemná motorika, prostorové vnímání, ale třeba i stříhání. Dovednosti, které můžete rozvíjet už s předškolákem. Do lavice pak zasedne připravený a sebevědomý. Jak na to? Zkuste šikovné publikace, které budou vašim nejlepším pomocníkem.

    Přečtěte si

  • Letní tipy z Pasparty

    Letní tipy z Pasparty

    Oslovili jsme některé z našich influencerek-učitelek, aby nám sdílely své tipy a nápady na letní procvičování – to abyste s dětmi nemuseli zahálet ani vy!

    Přečtěte si

  • Podzimní vzdělávání

    Podzimní vzdělávání

    Vzdělávejte se s námi i během letošního podzimu! Mimo bohaté nabídky webinářů jsme pro vás naplánovali také dvě odborné akreditované konference.

    Přečtěte si

  • Za kouzlem vyprávěného

    Za kouzlem vyprávěného

    Člověk ke svému životu příběhy potřebuje, ať už skrze ně hledá zábavu, poučení, bytostné setkání nebo když skrze příběhy hledá smysl svého vlastního života.

    Přečtěte si

  • Pro ty naše učitelky!

    Pro ty naše učitelky!

    S koncem školního roku vždy vyvstává jedna otázka – čím obdarovat naše oblíbené učitelky a učitele? Naše odpověď je jasná – za vysvědčení knihu!

    Přečtěte si

  • Sám sobě psychoterapeutem

    Sám sobě psychoterapeutem

    Líbí se mi, že je druhá polovina knihy jakýmsi kapsářem a já do tohoto kapsáře mohu kdykoli sahat a vytáhnout si takovou techniku nebo pomoc, kterou zrovna potřebuji (a mám k ní potřebné zdroje).

    Přečtěte si

  • Zápis!

    Zápis!

    Dubnové zápisy jsou za rohem a my máme pro vaše budoucí prvňáčky hned několik tipů na procvičování těch dovedností, které jsou pro úspěšné osvojení čtení, psaní a počítání nezbytné.

    Přečtěte si

  • Duben plný dubánků

    Duben plný dubánků

    Jaro klepe na dveře a s ním i nová publikace od Kláry Smolíkové Jak se vyznat v knihách. Pracovními listy, které pomáhají s podporou čtenářské gramotnosti, provází i zvědavý dubánek Borek. Pojďte se s námi ponořit do říše písmenek, znaků a dubových lidiček!

    Přečtěte si

  • Vyrobte si s námi vlastního dubánka!

    Vyrobte si s námi vlastního dubánka!

    Podzim už je sice dávno za námi (a daleko před námi), ale dubánka si můžete vytvořit, kdy se vám jen po něm zasteskne. Stáhněte si jeden z listů našeho pracovního sešitu a jdeme na to!

    Přečtěte si

  • Mise dyslexie – buď hrdina a zdolej svého pana D!

    Mise dyslexie – buď hrdina a zdolej svého pana D!

    „Pracovní kniha/sešit Mise dyslexie ukazuje dětem i rodičům jasně a přehledně to, co činí dětem či dospívajícím obtíže, a hned také přináší návrhy řešení.“

    Přečtěte si

  • Buďme v pohodě!

    Buďme v pohodě!

    Představujeme vám nabídku titulů, které vám či vašim blízkým mohou nabídnout zase trochu jiný pohled na svět. Buďte s námi v pohodě!

    Přečtěte si

  • 5 otázek pro Markétu Závěrkovou

    5 otázek pro Markétu Závěrkovou

    Psychoterapeutka, lektorka, supervizorka. A taky autorka, jejíž publikace pravidelně vydáváme. To všechno je Markéta Závěrková.

    Přečtěte si

  • Střípky z konference

    Střípky z konference

    A zase o něco víc odborníků ví, jak řešit krizové situace ve škole! Fotoreport z konference.

    Přečtěte si

  • Spolupráce s influencery

    Spolupráce s influencery

    Učitel, speciální pedagog, rodič dítěte s hendikepem nebo jen vášnivý čtenář, který nemá nikdy dost knih?

    Přečtěte si

  • Čtení, to nic není!

    Čtení, to nic není!

    Soubor knížek sloužících k rozvoji čtenářských dovedností u žáků prvních tříd ZŠ a předškolních dětí.

    Přečtěte si

Citát týdne

Malé děti s autismem mívají velké problémy s popisováním svých myšlenek, pocitů a zážitků. Vnímají, přemýšlí, učí se a komunikují jiným způsobem a členové rodiny i učitelé musí zjistit, jak s rozdíly nakládat…“